Politica de retur

În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014 orice client are dreptul de a se retrage din contract și de a returna produsul cumpărat, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Dacă SC NIAGARA SRL a expediat din greșeală un alt produs decât cel comandat de către client ori dacă produsul expediat către dumneavoastră este cu probleme (de exemplu defecte de fabricație) atunci costul livrării va fi suportat de către SC NIAGARA SRL.
Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, respectiv produsele pot fi retunate doar în ambalajul original intact, cu toate etichetele, documentele și accesoriile (după caz, în funcție de produs) cu care au fost livrate!
Conform OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
SC NIAGARA SRL vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, după o anunțare în prealabil la adresa de email: sau la numărul de telefon: 0362-805.529

Procedura de denunțare și retur:

Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 3 modalități:
- la adresa de email
- la numărul de telefon 0362-805.529
- prin poștă sau curier, ori prin orice altă modalitate de transport la adresa: SC NIAGARA SRL, str.Dura nr.1, Baia Mare, jud.Maramureș, ROMÂNIA, Cod poștal: 430067.

În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o sesizare scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei platite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.

De asemenea, sesizarea trebuie să conțină următoarele:
– numele clientului, adresa de email (dacă este cazul) și numărul comenzii;
– denumirea produsului și numărul de bucăți pentru produsul care se dorește a fi returnat;
– data livrării produselor;
– opțional: motivul returnării.

Din suma platită inițial se va deduce costul de transport, iar în maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur suma va fi rambursată.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către dumneavoastră.
SC NIAGARA SRL va încerca întotdeauna să rezolve orice sesizare. În acest sens vă punem la dispoziție o adresă de e-mail spre care puteți direcționa orice sesizare sau reclamație și la care vă vom raspunde în maxim 10 zile calendaristice:

Setări confidenţialitate